Una trentena d'empreses participen en la 4a Trobada de Socis d'AEPIC

juliol 13, 2026

L'Associació Empresarial del Polígon Industrial Les Comes (AEPIC) va celebrar el dia 3 de juliol, la 4a Trobada de Socis, una iniciativa que s'ha consolidat com un espai de relació entre les empreses associades amb l'objectiu de fomentar el coneixement mutu, generar noves oportunitats de negoci i reforçar els vincles entre el teixit empresarial del polígon.

La trobada va tenir lloc als jardins de l'empresa Blautec i va reunir una trentena d'empreses associades també va comptar amb la presència de representants de l'Ajuntament d'Igualada, entre els quals l'alcalde, Marc Castells, i els regidors Jordi Marcé i Miquel Vives.

L'esmorzar va anar a càrrec de l'empresa Meritem, que va col·laborar en l'organització d'aquesta jornada de networking empresarial.

Aquestes trobades formen part de les accions que impulsa AEPIC per afavorir la cohesió entre les empreses del polígon, potenciar les relacions professionals i crear sinergies que contribueixin a la competitivitat del teixit empresarial de Les Comes.

AEPIC va néixer fa nou anys amb la voluntat de representar, defensar i impulsar la millora contínua del polígon industrial Les Comes, treballant per incrementar-ne la competitivitat, la sostenibilitat i l'atractiu empresarial. L'associació manté una interlocució constant i coordinada amb l'Ajuntament d'Igualada per donar resposta a les necessitats de les empreses i promoure iniciatives que contribueixin al desenvolupament del polígon.

Amb la col.laboració de l’Ajuntament d’Igualada
© Copyright  AEPIC - Associació d'Empreses del Polígon Industrial Les Comes

envelopephone-handsetmap-marker linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram